Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2011

Ελαφριά γεύματα για το γραφείο


Γρήγορα και ελαφριά γεύματα από το σπίτι - Τα snacks της ημέρας Κατά την διάρκεια της εργασίας σας, μην ξεχνάτε πως ποτέ δεν πρέπει να μένετε νηστικοί για παραπάνω από τέσσερις ώρες. Γι’ αυτό, οργανωθείτε από το σπίτι και ξεκινήστε για την δουλειά σας εξοπλισμένοι. Ένα ελαφρύ τοστ με ψωμί ολικής άλεσης, γαλοπούλα και τυρί χαμηλών λιπαρών είναι μία καλή αρχή, μία μπάρα δημητριακών λίγο αργότερα ή αποξηραμένα φρούτα όταν θελήσετε κάτι γλυκό και φρούτα όπως η μπανάνα, η οποία μεταφέρεται εύκολα και καλύπτει γευστικές και διατροφικές ανάγκες θα κρατήσουν το στομάχι σας ήσυχο καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας.

- Σπιτικό burger Ο απόλυτος πειρασμός του fast food γίνεται ελαφριά απόλαυση όταν το προετοιμάζετε εσείς οι ίδιοι από το σπίτι. Χρησιμοποιήστε ψωμάκι ολικής άλεσης, ένα μπιφτέκι από άπαχο μοσχαρίσιο κιμά (100 γρ.), ένα φύλλο μαρουλιού, τριμμένο τσένταρ –έχει έντονη γεύση, ενώ όταν είναι τριμμένο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε λιγότερο από μία φέτα- και λίγη κέτσαπ αντί για μαγιονέζα, της οποίας οι θερμίδες μετρώνται σε εκατοντάδες ανά κουταλιά.

- Σάντουιτς με τόνο
Γευστικό αλλά ελαφρύ, το συγκεκριμένο σάντουιτς θα ικανοποιήσει τις ανάγκες σας για μεσημεριανό στο γραφείο. Θα χρειαστείτε: 1 μικρή κονσέρβα τόνο σε νερό, 2 μαρουλόφυλλα, ½ αγγουράκι ψιλοκομμένο, 2 κουταλιές της σούπας μαγιονέζα light, ¼ κρεμμύδι ψιλοκομμένο, 2 φέτες ψωμί ολικής άλεσης.Ανακατεύετε τον τόνο με την μαγιονέζα, προσθέτετε το αγγούρι και το κρεμμύδι, τρίβετε λίγο πιπέρι αν θέλετε και αλείφετε με το μίγμα δύο φέτες ψωμιού ολικής άλεσης, στις οποίες έχετε βάλει πρώτα το μαρούλι.

- Τσιαπάτα με λαχανικά Θα χρειαστείτε: Μία λευκή τσιαπάτα, μία μελιτζάνα, 1 κολοκυθάκι, μία πιπεριά και λίγο μπαλσάμικο. Κόβετε τα λαχανικά σε ροδέλες, τα ψήνετε στο grill μέχρι να ροδίσουν και τα βάζετε στην τσιαπάτα, ραντίζοντας με μπαλσάμικο για πιο έντονη γεύση.

- Δροσερή σαλάτα
Υλικά
: 80 γρ. μαρούλι, 80 γρ. σέλερι, ένα μήλο, μία κ.σ. σταφίδες, μία κ.σ. καρύδια, ένα κουταλάκι χυμό λεμόνι και ένα κουταλάκι μαγιονέζα light. Κόβετε το μαρούλι και το σέλερι, προσθέτετε το μήλο ψιλοκομμένο και το ραντίζετε με τον χυμό λεμόνι. Στην συνέχεια προσθέτετε την μαγιονέζα και ανακατεύετε –για ακόμη πιο light αποτέλεσμα, μπορείτε να παραλείψετε εντελώς την μαγιονέζα- και τέλος προσθέτετε τις σταφίδες και τα καρύδια. Και έχετε μια νόστιμη σαλάτα με λιγότερες από 250 θερμίδες.

- Έτοιμες σαλάτες Αν δεν έχετε χρόνο να ετοιμάσετε σαλάτες και να βρείτε έναν καλό τρόπο να της μεταφέρετε στην δουλειά σας, υπάρχουν στα supermarket έτοιμες συσκευασμένες σαλάτες για όλα τα γούστα.


Από το in2life.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου