Τετάρτη, 29 Ιουνίου 2011

Νικήστε τη χοληστερίνη


To καλοκαίρι είναι ήδη εδώ και εσείς έχετε ακόμη αυξημένα επίπεδα τριγλυκεριδίων, καθώς και περιττά κιλά; Απαλλαγείτε τώρα.
 
  • Επιστρέψτε στα μεσογειακά
Περιόρισε το κόκκινο κρέας, τα αλλαντικά και τα αυγά, κατανάλωσε ψάρι, θαλασσινά, κοτόπουλο και όσπρια και φρόντισε να αυξήσεις την πρόσληψη λαχανικών και φρούτων.
  • Και τώρα τρέχουμε
Ο συντομότερος τρόπος για να κάψεις τα κιλά που σου άφησε ο χειμώνας είναι το τρέξιμο. Βάλε τα αθλητικά σου και πάρε τους δρόμους!
  • Στοχεύστε σε 5 την ημέρα
Φρόντισε κάθε γεύμα σου να συνοδεύεται από σαλάτα φρέσκων λαχανικών με λίγο ελαιόλαδο και λεμόνι (απόφυγε τα λιπαρά dressing).
  • Η ζωή μας μια βόλτα
Με το περπάτημα θα κάψεις τις επιπλέον θερμίδες από την κατανάλωση των παχυντικών χειμωνιάτικων φαγητών με σάλτσες και λιπαρά. Κάνε μία βόλτα στα μαγαζιά με γρήγορο ρυθμό (και χωρίς να σταματάς διαρκώς στις βιτρίνες) και θα κάψεις περίπου 450 θερμίδες.
  • Τέλος στα λίπη
Θέλεις να μειώσεις τις «παρενέργειες» των γλυκών και των τηγανιτών στα επίπεδα της χοληστερίνης σου; Προτίμησε τα μονοακόρεστα (ελαιόλαδο) και πολυακόρεστα λιπαρά (ηλιέλαιο, σογιέλαιο, μαργαρίνες, λιπαρά ψάρια) και απόφυγε τα τρανς.
  • Εις τον αφρό
Όσο ζεσταίνει ο καιρός, το κολύμπι στην πισίνα ή τη θάλασσα αποτελεί έναν από τους καλύτερους τρόπους για να απαλλαγείς από τα κιλά που φορτώθηκες τη σεζόν που πέρασε.
  • Βάλτε φρένο στο ποτό
Προτίμησε μη αλκοολούχα ροφήματα ή ποτά χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ, όπως ένα ποτήρι κρασί, και απόφυγε δυνατά (π.χ. ουίσκι) ή γλυκά ποτά (π.χ. κονιάκ).
  • Ξεκινήστε τις ορθοπεταλιές
Μια χαλαρή βόλτα με το ποδήλατο στη γειτονιά θα σε βοηθήσει να κάψεις περίπου 350 θερμίδες. Αν αυξήσεις σε ένταση και την ταχύτητα, θα φτάσεις τις 650, ενώ αν προτιμήσεις να κάνεις ποδήλατο σε ανηφορικό δρόμο θα κάψεις μέχρι και 950.
  • Διαλέξτε άπαχα γαλακτοκομικά
Είναι εξίσου θρεπτικά αλλά και πολύ πιο υγιεινά από τα ολόπαχα, τα οποία είναι πλούσια σε κορεσμένο λίπος (και θερμίδες) που ενδεχομένως επιβαρύνουν τον οργανισμό σου συνολικότερα.


Από το περιοδικό Prevention

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου