Τετάρτη, 24 Αυγούστου 2011

Κάντε τζόγκινγκ

 
Αν ανήκετε κι εσείς στο ποσοστό του 75% εκείνων που δεν αθλούνται αρκετά στη χώρα μας, τότε κάντε τζόγκινγκ. Γιατί σύμφωνα με τους ειδικούς, με το τρέξιμο μπορείτε να αποκαταστήσετε προβλήματα υγείας που οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στην έλλειψη άσκησης.

Τα οφέλη

1. Καλύτερη διάθεση


Η άσκηση απελευθερώνει ενδορφίνες, τις ορμόνες δηλαδή που μειώνουν το άγχος και μας κάνουν να αισθανόμαστε ευδιάθετοι. Μάλιστα, τελευταία αυξάνονται ολοένα οι γιατροί, οι οποίοι συνιστούν τη γυμναστική και γενικότερα την άθληση ως φάρμακο κατά της κατάθλιψης. Πιο συγκεκριμένα για το τζόγκινγκ, μελέτες έχουν αποδείξει ότι καταπολεμά την κακή διάθεση, αρκεί να γίνεται ένα 20λεπτο τρεις φορές την εβδομάδα.

2. Ενισχυμένο ανοσοποιητικό σύστημα

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, μια ήπια άσκηση βασισμένη στο τρέξιμο κάνει τα κύτταρα του ανοσοποιητικού συστήματος πιο δραστήρια και πανέτοιμα να αντιμετωπίσουν ενδεχόμενες μολύνσεις μέχρι και για τρεις ώρες. Παράδειγμα, οι γυναίκες που έτρεχαν πέντε φορές την εβδομάδα για ένα μόνο τέταρτο, αρρώσταιναν 50% λιγότερο από εκείνες που δεν έτρεχαν καθόλου.

3. Μείωση του λίπους στην κοιλιά

Το τρέξιμο είναι ό, τι το καλύτερο για να καίγονται οι θερμίδες. Σχετική αμερικανική έρευνα κατέδειξε ότι οι γυναίκες που έτρεχαν, έκαιγαν σημαντικά περισσότερο ενδοκοιλιακό λίπος από εκείνες που απλά περπατούσαν.


4. Καλύτερη μνήμη

Αμερικανοί ερευνητές διαπίστωσαν πως η αύξηση της σωματικής δραστηριότητας σε ποσοστό 5%, μπορεί να βελτιώσει κατά 15% τι επιδόσεις σε διάφορα πνευματικά τεστ. Για παράδειγμα, σύμφωνα με τις διαπιστώσεις των ειδικών, η άσκηση βοηθά σημαντικά τη συγκέντρωση, ενώ τα τζόγκινγκ ενεργοποιεί περισσότερα εγκεφαλικά κύτταρα στον ιππόκαμπο (περιοχή του εγκεφάλου, υπεύθυνη για τη μνήμη).


5. Δυνατά οστά

Το χαλαρό τρέξιμο για 15 λεπτά την ημέρα –τρεις φορές την εβδομάδα- μειώνει τον κίνδυνο για οστεοπόρωση, καθώς ενισχύεται η ικανότητα των οστών (που είναι ζωντανοί ιστοί) να αντέχουν το βάρος μας.

6. Ανθεκτικότερο δέρμα

Με το τρέξιμο αυξάνεται επίσης και η κυκλοφορία του αίματος, με αποτέλεσμα να μεταφέρονται έτσι αποτελεσματικότερα το οξυγόνο και τα θρεπτικά συστατικά στα δερματικά κύτταρα, αλλά και ν’ αποβάλλονται ευκολότερα απ’ αυτά οι επικίνδυνες τοξίνες. Όμως το τρέξιμο βοηθά το σώμα να παράγει και το απαραίτητο για το δέρμα κολλαγόνο, με αποτέλεσμα την εμφάνιση λιγότερων ρυτίδων.

Προσοχή!

Να θυμάστε πάντα ότι η άσκηση σε υπαίθριους χώρους απαιτεί και τη χρήση αντιηλιακού στο πρόσωπο και στο σώμα, ώστε να προλαμβάνεται η φθορά από την ηλιακή ακτινοβολία.

Από το belife.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου