Κυριακή, 14 Αυγούστου 2011

Το σημερινό σώμα πρέπει να είναι κομψό, υγείες, αδύνατο


Το καλοκαίρι ξεκουράσου. Αλλά από Σεπτέμβριο μην κάνεις τα ίδια λάθη.

Η εξέλιξη του ασκουμένου είναι μια πολύ λεπτή υπόθεση η οποία απαιτεί πολύ προσεκτικούς χειρισμούς. Ο άνθρωπος που ξεκινά τη γυμναστική έχει σαν στόχο τη βελτίωση της φυσικής του κατάστασης, την θωράκιση της υγείας αλλά και τη δημιουργία ενός καλοσχηματισμένου σώματος. Ωστόσο, το πράγμα δεν εξελίσσεται πάντα έτσι, αφού το γυμναστήριο έγινε για πολλούς ο παρασκευαστικός σωλήνας μιας ανθρώπινης φούσκας.

Παρακάτω θα βρεις όλα όσα πρέπει να εφαρμόσεις για να αποφύγεις το σώμα μπαλόνι.

  • Δεν αποκλείεις την αερόβια άσκηση

Το ολοκληρωμένο πρόγραμμα προπόνησης περιλαμβάνει αερόβια και αναερόβια δραστηριότητα. Την αερόβια άσκηση δεν την εφαρμόζουμε για να αδυνατίσουμε, τη χρησιμοποιούμε για να βελτιώσουμε τη ποιότητα της ζωής μας. Η προπόνηση αντοχής κρατά το σώμα σε φυσικό μέγεθος, ενώ ενισχύει σημαντικά τη καρδιαναπνευστική λειτουργιά.

  • Αποφεύγεις τις κακοτοπιές

Είναι κοινό μυστικό ότι οι τεράστιοι αθλητές κάνουν χρήση αναβολικών φαρμάκων. Επειδή στα περισσότερα γυμναστήρια θα βρεις ‘’πρόθυμους’’ ανθρώπους να μοιραστούν τα μυστικά τους μαζί σου καλό θα είναι να προσέχεις τις παρέες σου. Τα αναβολικά ‘’σκοτώνουν’’ και δεν υπάρχει διάκριση σε ελαφρά και σκληρά. Θα πρέπει να κατανοήσουμε ότι τελειώνοντας μια ‘’θεραπεία’’ ο ατυχής ασκούμενος έχει αυξήσει σημαντικά τις πιθανότητες εμφάνισης καρκίνου, καρδιακής νόσου, εγκεφαλικού, προβλήματος στο ήπαρ.

  • Αποφεύγεις τις διατροφικές υπερβολές

Όχι δεν μπορείς να φας ούτε μια καρτέλα με αυγά, ούτε τρία κιλά κρέας σε μια ημέρα. Όλες αυτές οι ανοησίες επιβαρύνουν απίστευτα τον οργανισμό, αφού δεν αποτελούν φυσιολογική κατανάλωση. Στις περισσότερες περιπτώσεις τα άτομα που περιγράφουν τέτοιες κραιπάλες είναι παχύσαρκα και δεν εμφανίζουν σε καμία περίπτωση αθλητική εμφάνιση.

  • Ελέγχεις τακτικά το βάρος σου

Κάθε άνθρωπος έχει συγκεκριμένα όρια βάρους στα οποία μπορεί να κινηθεί. Όταν ξεπερνά το ανώτατο όριο είναι απλά παχύς . Ελέγχουμε τακτικά το βάρος μας και δεν ξεφεύγουμε από τα κιλά μας.


  • Αποφεύγεις τη μέθοδο’’ φυσαρμόνικα’’

Η δημοφιλής μέθοδος φυσαρμόνικα εμφανίστηκε τη δεκαετία του 80.. Σύμφωνα με αυτή ο ασκούμενος αυξάνει το χειμώνα τη μάζα του στο μέγιστο και μετά την άνοιξη ξεκινά αυστηρά, στερητική δίαιτα. Ουσιαστικά, η μέθοδος αντιγράφει την πρακτική των ανθρώπων που κατεβαίνουν σε αγώνες body building. Η διαφορά είναι ότι οι ερασιτέχνες παραμένουν παχουλοί και μετά την άνοιξη, αφού είναι απίστευτα δύσκολο να χάσεις τόσο λίπος σε μικρό χρονικό διάστημα, με φυσικό τρόπο.

  • Εφαρμόζεις τη λειτουργική προπόνηση

Ας μην περιορίζουμε τις προπονήσεις μας σε τρεις κλασικές ασκήσεις. Βάλτε τη φαντασία σας να δουλέψει και γυμναστείτε με φυσικές κινήσεις. Η λειτουργική προπόνηση περιλαμβάνει πολυαρθρικές ασκήσεις, οι οποίες μπορούν να εκτελεστούν με αλτήρα, με τροχαλία ή με λάστιχο. Το σώμα διατηρεί φυσιολογικό όγκο ενώ παράλληλα δέχεται σοβαρό κίνητρο βελτίωσης.

  • Δεν αποφεύγεις τις καθημερινές δραστηριότητες

Οι άνθρωποι που προπονούνται κινούνται το ίδιο ή περισσότερο από αυτούς που δεν γυμνάζονται. Παλιότερα επικρατούσε η άποψη ότι ο μυϊκός όγκος απαιτεί καθιστική ζωή και αποφυγή των περιττών κινήσεων. Αυτό φυσικά δεν ευσταθεί, αφού το μόνο που καταφέρνουμε είναι η αποθήκευση περισσότερου λίπους.

  • Γυμνάσου με κυκλική προπόνηση

Η κυκλική αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή προπόνησης, αφού γυμνάζει πολλές μυϊκές ομάδες σε μια προπονητική μονάδα, χωρίς να προκαλεί τα τεραστία πρηξίματα της προπόνησης σημείων. Αν ανανεώνεις συχνά και το ασκησεολόγιο σου θα έχεις άψογη σωματική εικόνα.

  • Αποφεύγεις τις υπερβολές

Βάζουμε στη μπάρα μόνο όσα κιλά μπορούμε να σηκώσουμε. Δεν ξεπερνάμε τα όρια μας σε κάθε προπόνηση, απαιτώντας από το συνασκούμενο να μοιραστεί την επιβάρυνση. Η τακτική αυτή έχει υψηλό κίνδυνο τραυματισμού και διαμορφώνει ένα πάρα πολύ ογκώδες σώμα.

  • Ωριμάζεις

Οι ταινίες του Αποστόλη Σουγκλάκου είναι cult αριστουργήματα αλλά δεν διαμορφώνουν πλέον πρότυπα. Ο σημερινός ασκούμενος είναι κομψός, υγιείς, αδύνατος και δεν συμμετέχει σε αγώνες Ματς.

Από το men24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου